Na een tijdje stilte rondom mijn Stampin'Up! avontuur, wordt het weer eens tijd het wat meer van me te laten horen.
Ik heb weer wat meer tijd en zin om weer actief bezig te zijn met de prachtige producten van Stampin'Up!
Nu met de komst van de nieuwe catalogus is het ook tijd voor een nieuw begin van Stampingerda.
Niet dat ik niets gedaan heb de afgelopen jaren, maar de workshops stonden, door omstandigheden, op een laag pitje.
Ik heb er zin in om ook andere mensen enthousiast te maken in
Vanmiddag gezellig met mijn zus kaarten gemaakt. Iets wat we graag samen doen, maar wat nu wat lastiger is. Maar via skype is het ook heel gezellig.
We hebben gewerkt met de stempelset Bloemen Zeggen Meer van Stampin'Up!/
Helaas is deze set niet meer te krijgen, maar nog steeds leuk om mee te werken.


Reacties
Een reactie posten